11 תשובות
כן, כמו תמיד.
לא, אני עושה את מה שאני יודעת ומצליחה.
לא. אין לי סיבה, אני שלם עם ההחלטות שלי.
קצת כזה לא יודעת אבל כל מה שעשיתי היה לו מחשבה לפני אז..
לפעמים
אבל מתגבר על זה
זה תלוי בסיטואציה.
לא
אין לי סיבה
אני בסדר עם עצמי.
אני מרגישה שאני לא אדם מספיק טוב, רבל אני שמחה במצב שלי: אם לא הייתי כזו, כנראה שלא הייתי מכירה המון אנשים מדהימים.