2 תשובות
כשאני מבטיח לעצמי משהו, ולא מקיים אותו. כשאני רוצה משהו, משקיע מה שאני יכול, ולא משיג אותו. דברים כאלה מורידים בי כל מוטיבציה, ומעלים בי חששות לעתיד.
אנונימי
-מזה שאני רגישה מדי,
-מזה ששלחתי למישהו יותר מדי הודעות..וחוזרת על אותן טעויות כל הזמן
-שאני לא סולחת לעצמי..