התחברות הרשמה

יש משהו שאתם מאוכזבים מעצמכם?

לי יש משהו שרציתי ונכשלתי בו שוב ושוב ושוב ואני מאוכזבת מעצמי מאוד
17 במרץ 2019, 21:23
אכזבהמצב רוח    
4 תשובות
שאני נשארת בשביל אנשים שלא כאן בשבילי
E
ErO
כן
Skylight
כן, לצערי
Q
Q_e
שירדתי ל4 יחל מעצלנות.
S
SIKE
באותו הנושא:
אתם מאוכזבים מעצמכם?
אני מאוכזבת מעצמי כול כך ואני בוכה עכשיו איך להירגע ולהפסיק לבכות?
ממה אתם הכי מאוכזבים מעצמכם כרגע?
משהו שאתם גאים בעצמכם לאחרונה?
אני מרגישה מאוכזבת מעצמי וכולם אומרים לי שאני סתם בוכה
תרשמו משהו אחד שאתם אוהבים בעצמכם ומשהו אחד שאתם שונאים בעצמכם
באיזה נקודות בחיים שלכם הרגשתם שאתם גאים בעצמכם כי התגברתם על משהו?
יש משהו שאתם אוהבים/מאוכזבים/כועסים שו שונאים באתר?
יש משהו שאתם מציבים לעצמכם בשנה החדשה ?
מכירים תהרגשה הזאת שאתם צריכים להכריח את עצמכם לאהוב משהו שאתם לא באמת אוהבים?
אני נשבעת שלא בקטע של תשומת לב או משהו, אבל אני כל כך מאוכזבת מעצמי.