התחברות
הרשמה
אני צריכה להתעורר ב6 לנסות ללכת לישון או להישאר ערה?
3 באוקטובר 2019, 04:29
המצב הבטחוני
בת 15
נס קפה
תשובה אחת
להישאר ערה
B
Black Angel.
באותו הנושא:
צריכה להתעורר מחר ב11 חושבים שאצליח אם אלך לישון ב5 וחצי?
אני צריכה להתעורר ב10 וחצי ללכת לישון?
יש איזה שיטה ללכת לישון ולא להתעורר?
אם אני צריכה להתעורר ב6 וחצי בבוקר כל יום לביהס, מתי ללכת לישון בערב?
לנסות ללכת לישון או לראות שלטון הצללים (צריכה לקום ב7 וחצי) (מי שעושה לי ספוילר מת)
אם אני צריכה להתעורר מחר בשמונה לרבע , מתי ללכת לישון ?
אני צריכה להתעורר ב6:30 ללכת לישון ?
אני צריכה להתעורר בשבע בבוקר, ללכת לישון או להישאר כבר ערה?
אני צריכה להתעורר עוד שעה מה אומרים להשאר ערה או ללכת לישון?
אם אני צריכה להתעורר בתשע וחצי ככה מתי אני צריכה ללכת לישון?
אני רעב מה כדאי ללכת לאכול קורנפלקס או לישון עכשיו להתעורר לאכול בוקר