6 תשובות
מוזיקה
מבין אותך גם לי יש מחשבות כאלה והרגשה חרא..
מתעסקת בדברים אחרים או פשוט ממשיכה לחשוב על הדברים האלה
בדרך כלל אני מתחיל בהליכה על יד הנהר, ממשיך בשירת מלאכים וצופה בטבע של העולם היפה שלנו.

סתם, אני בדרך כלל חושב על זה ומפסיק אם זה יותר מדי קיצוני ואז מרכז את עצמי במשהו אחר.
אנונימי
מתעסק בדברים אחרים אבל הרבה פעמים זה פשוט מעייף אותי לפעמים מחשבה טורדנית שלא משחררת.

אבל הדרך להתמודד עם זה היא לא לשקוע בדיכאונות ולהתעסק בדברים ולהתקדם.
כלום עובר לבד