8 תשובות
תשמעי שירים רגועים כאלה
ותשתי שוקו או תה או נס
ותשתי שוקו או תה או נס
תרגעי מקסימיות את תלכי למקלט (אם יש לך חיית מחמד כלשי כחי אותו איתך!).
תשכבי על הבטן גם אם זה ממש כואב זה מרגיע קצת..
תשכבי על הבטן גם אם זה ממש כואב זה מרגיע קצת..
תלכי למקלט עם מחשב אומ שו כזה או שתשמעי שירים..
אני דווקא מאושרת מכול רגע שאין בצפר! כל כך רציתי שכבר יהיו אזעקות קרא פעם שדיברתי עם חברה בטלפון כל כך רצינו אזעקות הייתי צריכה לצאת לחוג נכנסתי למעלית ואז הייתה אזעקה צרחתי ישש
אנונימיתתת
שואל השאלה:
אז את לא נורמלית אם את חושבת ככה, היום נפל בבית בנתיבות בנס שאין נפגעים!
אז את לא נורמלית אם את חושבת ככה, היום נפל בבית בנתיבות בנס שאין נפגעים!
מישהי
הדבר הכי מרגיע זה לקחת נשימה עמוקה, להגיד לעצמך שהכל יהיה בסדר -
אם אמא או אבא בסביבה פשוט תשבי ליד, תחבקי, תדברי, ואולי תקומי לשתות איזה כוס מים או תה חם, ככה תשכחי מזה תלכי לישון ותקומי.
אפשר לעשות אמבטיה חמה...
או שלשמוע שירים מרגיעים.
תחשבי חיובי, יהיה בסדר:)
אם אמא או אבא בסביבה פשוט תשבי ליד, תחבקי, תדברי, ואולי תקומי לשתות איזה כוס מים או תה חם, ככה תשכחי מזה תלכי לישון ותקומי.
אפשר לעשות אמבטיה חמה...
או שלשמוע שירים מרגיעים.
תחשבי חיובי, יהיה בסדר:)
תקשיבי את לבד בבית? אני ממליצה ללכת לחברה בתנאי שאין לך חיית מחמד ואם יש לך חיית מחמד אז תשאלי את חברה שלך אם היא יכולה לבוא אלייך תאכלי תשתי אממ אני לא יודעת אם כדאי לך לעשות אמבטיה שפתאום לא תהיה אזעקה אבל תשמעי שירים וכשתהיה אזעקה חס וחלילה.. תלכי מהר למקלט ואם יש לך חיית מחמד קחי אותה איתך
אחותי תגידי את התיקון הכללי של רבי נחמן מברסלב והכל יהיה בסדר אל תפחדי..