7 תשובות
לשתות מים, להיכנס להתקלח, לשמוע מוזיקה שאת אוהבת ופשוט להירגע. תתנתקי ואל תייסרי את עצמך עם מחשבות.
ובהצלחה במה שזה לא יהיה.. ממה שאת לחוצה ממנו (:
תאכלי משהו
תתקלחי במים פושרים
עם הבחילות עדיף שתלכי לקופת חולים
ואם את לא מצליחה להירדם תשתי חלב חם או שתשימי על הבטן בקבוק חם זה יעזור נראלי:)
אנונימית אחמ
כדאי לאכול פחמימות מורכבות.
Fez
ממה את בלחץ החיים שלנו תותים חח
אל תיהי בלחץ דבר ראשון תרגעי.. הבחילות זה מהרעב תואכלי משהו עדיף לחם כי לחם זה מחזיק את הבטן אם את מקיאה או משהו שתי קולה או סודה.. את יכולה גם לאכול אורז אם אין לך תיאבון זה כבר משהו אחר
שואל השאלה:
כן אין לי תיאבון.. אני מסתכלת על אוכל וזה גורם לי להרגיד בחילה._.
אנונימית
תוכלי לישלוח לי הודעה? אני יעזור לך
באותו הנושא: