4 תשובות
לשכב על הבטן\ לקחת כדור\ לשתות נוזלים...
תישתי משהו חם ותישכבי על צד שמואל
וזה יעבור
המון בריאות לני
לחץ בבטן שלא ככאב נובע מלחץ, וכיצד מתמודדים עם לחץ? בעזרת ההפך שלו, בעזרת הרוגע.
תשכבי על המיטה, הרפי את השרירים, עצמי עינייך נשמי עמוק ועסי את האזור הלחוץ (מומלץ בעזרת שמן כלשהו, למטרה זו יש המון שמנים מתאימים ובמיוחד שמן שקדים או לבנדר).
נשמי עשר נשימות עמוקות כאשר כל נשימה בת 3 שניות, הכנסת אוויר דרך האף הוצאתו דרך הפה, ותנוחי עד שתרגעי (כדאי להשתדל לחשוב מחושבות חיוביות בזמן ההרפיה והמנוחה).
כמו כן תשתי כוס מים קרים.
בהצלחה.
במידה והלחץ מופעל על הבטן התחתונה כנראה שזה מחוסר נוזלים בגוף- הרבי בשתייה גם במצבים שונים של כאב לעיתים השתייה מעיקה לזמן הקצר אך לטווח ארוך זה עוזר, שמעי מוזיקה, כשהמצב הנפשי רגוע כך גם המצב הגופני.
רר