4 תשובות
עם כמה שזה כואב פשוט תתרחקי ממנה
סליחה שאני אומרת את זה ככה אבל לא אכפת לה ממך. אם היא לא מתעיינת בדבר הקטן הזה אז מה יקרה שהיא ממש תצטרך להתעניין?
היא לא טובה ולא חברה
סליחה שאני אומרת את זה ככה אבל לא אכפת לה ממך. אם היא לא מתעיינת בדבר הקטן הזה אז מה יקרה שהיא ממש תצטרך להתעניין?
היא לא טובה ולא חברה
זה מאוד דומה למה שהולך אצלי.
באמת ממליצה לך למצוא חברה אחרת,
זה מה שאני עשיתי ואני באמת ממש מרוצה מההחלטה הזו. בזמן שהייתי חברה שלה (שנתיים) הייתי בדיכאון. הוא כל הזמן נפסק וחזר. פשוט תרחיבי את מעגל החברים שלך.
אם את צריכה לדבר, אני פה ❤
באמת ממליצה לך למצוא חברה אחרת,
זה מה שאני עשיתי ואני באמת ממש מרוצה מההחלטה הזו. בזמן שהייתי חברה שלה (שנתיים) הייתי בדיכאון. הוא כל הזמן נפסק וחזר. פשוט תרחיבי את מעגל החברים שלך.
אם את צריכה לדבר, אני פה ❤
ואם את לא מצליחה להרחיב את מעגל החברים או אם את מרגישה שהבנות האחרות בכיתה הן לא ה"סגנון" שלך, תתחברי עם בנות מהשכבה, ואם זה לא עובד לך גם, אז יש את האפשרות לעבור ביהס, אבל זה מקרה קיצוני..
תעזבי אותה היא רק עושה לך רע תחפשי מישהי שבאמת תהיה חברה טובה שלך (;
באותו הנושא: