9 תשובות
תדבר איתה על זה
שואל השאלה:
נראה לך למה שאצא מושפל?
אנונימי
טוב אז אם אתה לא תדבר איתה זה רק בעיה שלך, היא תמשיך לעשות את סה
שואל השאלה:
אבל זאת ממש השפלה וזאת לא פעם ראשונה שמשהו כזה קורה ודיברתי איתה על זה ורבנו וחשבתי שהיא הבינה את זה כבר
אנונימי
וואו מה יש לך. היא רצתה ללכת עם חברה שלה לבד תרגע אתה לא חייב להידחף להם. יש לה עוד חיים חוץ ממך היא ממש לא חייבת להיות איתך כל הזמן. תרגע ותנשום. תן לה לחיות את החיים שלה בשקט. אם אתה נפגע זו בעיה שלך
שואל השאלה:
מה קשור להידחף להם כבר מיוני קבענו שנלך ביחד ולא יכולנו והבנתי את זה כי מין הסתם לא אלך עם אנשים שלא מסתדרים איתי (מבחירתן אין לי שום דבר נגדן) ובאמת לא ידעתי שיש לה חיים תודה שגילית לי רוצה פרס? למה לי אין עוד חברים חוץ ממנה את חושבת? זה פוגע תחשבי שאת היית קובעת עם חברות שלך סתם דוגמא ללכת לפארק בתל אביב לפני חודשיים ובסוף הן היו הולכות בלעדייך. את ממש ח** את יודעת? אולי את והיא מתאימות אחת לשניה
אנונימי
אנחנו לא מתאימות כי חבר שלי הוא לא נודניק שנדחף לי ליציאות ולא מכבד את הפרטיות שלי
שואל השאלה:
אני לא חבר שלה בן זוג אני חבר טוב שלה
ומה זה קשור נדחף ליציאות יא מפגרת רציתי לקבוע את זה כבר לפני חודשיים
אנונימי
טוב אז תתמודד.