12 תשובות
תתחילי להתרחק ממנה.
אולי היא פשוט לא שולטת על עצמה ויש לה בעיה...
תגידי לה שזה פוגע בך ושאם היא עצבנית אז שלא תדבר איתך וגם כן אז פשוט תתעלמי כשהיא ככה
אבל אם את מרגישה שהיא לא חברה טובה מספיק בגלל זה תתרחקי
חלאס- חברה טובה לא אמורה לגרום לך להרגיש רע
שואל השאלה:
יש לה בעיה של שליטה בכעסים, ניסיתי לדבר איתה על זה כמה פעמים והיא אמרה שהיא עובדת על זה, אבל זה שוב ושוב קורה וגם בגלל שהיא מכירה אותי טוב היא יודעת על איזה כפתורים ללחוץ.
אנונימית
אבל אולי היא עוברת תקופה קשה
את צודקת...אבל כמו שאמרת היא לא שולטת בזה כלכך..
תנסי להתעלם אולי?
שואל השאלה:
זה נורא קשה להתעלם, היא יודעת על איזה כפתורים ללחוץ, מה יפגע בי ומה יעצבן אותי..
אנונימית
אז תנסי לקחת ממנה מרחק ולחזור רק שהתקופה הזאת תעבור אולי
תשמעי, עד לפניי שבועיים היה לי בסטי של 6 שנים, הוא לחץ על הנושא הכי רגיש שלי. הרגשתי נורא , כי גם אם אני אריב עם מישהו אני בחיים לא אלחץ לו על הנקודה הכי קשה בחיים שהוא כל הזמן בוכה לי עלייה, זה מוגזם
מפה לשם באמת שאני לא רוצה לשמוע ממנו יותר זה היה כל כך מגעיל
זה באמת נשמע ככה
מצטערת לשמוע
המקרה שלי דומה , יש לי בן זוג עם אישיות גבולית וסכיזופרניה ודיכאון קליני, הוא הרבה פעמים נכנס למצבים שהוא מתקשה לשלוט על מה שהוא אומר, זה יכול להיות מאוד פוגע לפעמים. מתמודדים.
אנונימית
שמעי, אם היא חשובה לך ואת מוכנה לעבור איתה דרך כדי להתמודד עם זה גם אם זה אומר שלשתיכן יהיה קשה אני מציעה שתשבי איתה לשיחה על זה אבל הפעם בקטע של- איך אני יכולה לעזור?
תנסו להבין ביחד מה היא צריכה ברגעים האלה של ההתפרצויות כעס, אם להזכיר לה שהיא במצב של כעס עכשיו יעזור או יכעיס? אם אתן צריכות להסיח את דעתה באיזשהו משחק או לשמוע שיר או בדיחות או קומיקאי מסויים או ריצה עד שהיא תרגע ותוכל לדבר באמת על מה שעובר עליה? אם היא צריכה פשוט לשמוע ממך המון המון חיזוקים? תעשו ניסיונות יחד ותיראו מה עובד לה הכי טוב.
זו סיטואציה מאוד מאוד לא פשוטה אבל תזכרי שלא משנה מה היא אומרת ברגעים האלה, אם היא מוציאה עלייך את העצבים זה אומר שהיא מזהה בך דבר יציב בחיים שלה ושהיא סומכת עלייך שתישארי שם בשבילה ושתאהבי אותה ותביני אותה ואת מאוד מאוד חשובה לה והיא מאוד מאוד אוהבת ומעריכה אותך. ככל שהיא פוגעת יותר עמוק ככה היא יותר סומכת עלייך. וזה כואב אבל תזכרי מאיפה זה מגיע. בשבילך אולי כדאי שתרשמי לעצמך גם כמה הוכחות לגבי הנקודות הרגישות שדיברת עליהן לכך שמה שהיא אומרת לא נכון או לא מדויק כדי להזכיר לעצמך שאלה רק מילים ולא המציאות והשיחה ביניכן היא על היחסים ביניכן בכלל.