6 תשובות
שואל השאלה:
**בבקשה מי שלא מבין בזה שלא יענה תשובות מיותרות ולא עוזרות!!**
**בבקשה מי שלא מבין בזה שלא יענה תשובות מיותרות ולא עוזרות!!**
אנונימית
גם אנה (אנורקסיה) זה לא בסדר, גם אם היא בלי מיה.
אני ממליצה לך לפנות לפסיכולוג/פסיכיאטר שינסה לעזור לך לצאת מ2 ההפרעות האלו.
אני ממליצה לך לפנות לפסיכולוג/פסיכיאטר שינסה לעזור לך לצאת מ2 ההפרעות האלו.
שואל השאלה:
אני רוצה לצאת מזה לבד
בלי לספר לאנשים הם סתם לא יבינו ובאמת שאין לי כוח לזה
אני רוצה לצאת מזה לבד
בלי לספר לאנשים הם סתם לא יבינו ובאמת שאין לי כוח לזה
אנונימית
^תכריחי את עצמך לאכול, תספרי קלוריות ותאכלי כל יום לפחות 1,000.
תנסי לא להקיא/לשלשל, אם קורה פעם ב זה בסדר. לא כולנו מושלמים וזה בסדר לטעות, אבל שלא יקרה תמיד.
תנסי לא להקיא/לשלשל, אם קורה פעם ב זה בסדר. לא כולנו מושלמים וזה בסדר לטעות, אבל שלא יקרה תמיד.
שואל השאלה:
איך אני אכריח את עצמי לאכול? היום ניסיתי לאכול רגיל ויצא שכמעט בכיתי בשיעור על מיני סנדוויץ' ו2 בולמוסים שהקאתי
איך אני אכריח את עצמי לאכול? היום ניסיתי לאכול רגיל ויצא שכמעט בכיתי בשיעור על מיני סנדוויץ' ו2 בולמוסים שהקאתי
אנונימית
אנונימית יקרה,
אני שומעת כמה רע לך, פשוט רע... נשמע שמצאת את עצמך במקום שאת לא רוצה להיות בו, ויכול להיות שאת מרגישה שאת לא יודעת בדיוק איך לצאת ממנו... נדמה לי שאולי את מרגישה שאת כבר לא לגמרי נמצאת בשליטה על המצב, ואני מדמיינת לעצמי כמה זה בוודאי מפחיד בשבילך.
ויחד עם זאת, את כותבת שהחלטת ליצור שינוי, לטפל בעצמך, לצאת לדרך אל ההחלמה. זה כל כך לא מובן מאליו בעיני... נדמה לי שההחלטה הזאת מגיעה מתוך כוחות שנמצאים בתוכך, עוזרים לך לשמור על עצמך בתוך הסיטואציה הלא פשוטה הזאת.
אני מצרפת לך לינק למכתב שכתבה אישה שסבלה מהפרעת אכילה, שכותבת על תהליך ההחלמה: https://sahar.org.il/?p=3019. וכאן תוכלי למצוא עוד הרבה מאמרים בשפה קלה ופשוט עם מידע ועצות להתמודדות: https://sahar.org.il/?page_id=2440.
יקרה, אני שומעת כמה חשוב לך להתמודד לבד, אולי את לא רוצה לחשוף את עצמך ולהצטרך להסביר את עצמך וכל זה, אולי את חוששת שבכל מקרה לא יבינו אותך. ובכל זאת, יקרה, אני חושבת שחשוב שתשקלי לשתף עם מישהו מבוגר שאת יכולה לסמוך עליו.
בנוסף, רציתי לספר לך שאני מתנדבת בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת), ויש לנו צ'ט אישי ואנונימי שדרכו אפשר לדבר עם אחד מאיתנו המתנדבים והמתנדבות. תוכלי לדבר על מה שאת עוברת באופן אנונימי לגמרי, אנחנו כאן כדי להקשיב לך ולתמוך בך בלי לשפוט או לנסות להגיד לך מה לעשות...
הצ'ט שלנו פעיל כל לילה חוץ משישי, בין 21:00 לחצות. זה האתר: https://sahar.org.il/.
גם בשעות שאנחנו לא פעילים, המתנדבים של ער"ן זמינים 24/7 בטלפון מספר 1201. כמונו, גם הם שם בשבילך.
שלך,
מתנדבת סה"ר
https://sahar.org.il/
אני שומעת כמה רע לך, פשוט רע... נשמע שמצאת את עצמך במקום שאת לא רוצה להיות בו, ויכול להיות שאת מרגישה שאת לא יודעת בדיוק איך לצאת ממנו... נדמה לי שאולי את מרגישה שאת כבר לא לגמרי נמצאת בשליטה על המצב, ואני מדמיינת לעצמי כמה זה בוודאי מפחיד בשבילך.
ויחד עם זאת, את כותבת שהחלטת ליצור שינוי, לטפל בעצמך, לצאת לדרך אל ההחלמה. זה כל כך לא מובן מאליו בעיני... נדמה לי שההחלטה הזאת מגיעה מתוך כוחות שנמצאים בתוכך, עוזרים לך לשמור על עצמך בתוך הסיטואציה הלא פשוטה הזאת.
אני מצרפת לך לינק למכתב שכתבה אישה שסבלה מהפרעת אכילה, שכותבת על תהליך ההחלמה: https://sahar.org.il/?p=3019. וכאן תוכלי למצוא עוד הרבה מאמרים בשפה קלה ופשוט עם מידע ועצות להתמודדות: https://sahar.org.il/?page_id=2440.
יקרה, אני שומעת כמה חשוב לך להתמודד לבד, אולי את לא רוצה לחשוף את עצמך ולהצטרך להסביר את עצמך וכל זה, אולי את חוששת שבכל מקרה לא יבינו אותך. ובכל זאת, יקרה, אני חושבת שחשוב שתשקלי לשתף עם מישהו מבוגר שאת יכולה לסמוך עליו.
בנוסף, רציתי לספר לך שאני מתנדבת בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת), ויש לנו צ'ט אישי ואנונימי שדרכו אפשר לדבר עם אחד מאיתנו המתנדבים והמתנדבות. תוכלי לדבר על מה שאת עוברת באופן אנונימי לגמרי, אנחנו כאן כדי להקשיב לך ולתמוך בך בלי לשפוט או לנסות להגיד לך מה לעשות...
הצ'ט שלנו פעיל כל לילה חוץ משישי, בין 21:00 לחצות. זה האתר: https://sahar.org.il/.
גם בשעות שאנחנו לא פעילים, המתנדבים של ער"ן זמינים 24/7 בטלפון מספר 1201. כמונו, גם הם שם בשבילך.
שלך,
מתנדבת סה"ר
https://sahar.org.il/
באותו הנושא: