13 תשובות
היקום נוצר מהמפץ הגדול, העולם נוצר מאטומים
איך העולם נוצר? יש ביוטיוב הרבה סרטונים על בריאת העולם שמסבירים איך העולם נוצר.
וכן יש הסבר לכל הדברים הטובים וגם לדברים הרעים:
ה' לא נותן תמיד את מה שאת רוצה, הוא נותן את הדברים שיעשו לך טוב, אם יש דברים שקרו לך שהם נחשבים רעים, כנראה שבמקום זה היה יכול לקרות משהו יותר רע מזה וה' כיוון אותך לדבר הטוב, שלדעתך הוא רע, שהיית יכולה ללכת לדבר שיגרור אותך לרע
אנונימית
הישר מהעתק הדבק

בראשית היה את כל החומר של היקום בנקודה קטנה מראש מחט(למי שם אותו שם לא נתייחס כרגע)
ואז הוא התחיל להתרחב במהירות(זה לא היה בנקודת זמן מסוים כי לפני לא היה זמן וגם זה לא היה במרחב לפני כי לפני לא היה את המוסג הזה)כל זה היה לפני 13.5-9 מיליארד שנה(זה לא סופי יכול להיות יותר או פחות כל הזמן משנים את זה)
כדור ארץ נוצר די בתחילת התהוות מערכת השמש שלנו(לפני כ4.6 מיליארד שנה 0.5 אחרי השמש)
ההיווצרות של כדור הארץ (ושאר הפלנטות) התרחשה בענן הגז הסלעים והאבק שהפך בהמשך למערכת השמש(נביולה)והוא היה מורכב ברובו ממימן והליום ויסודות כבדים יותר שנוצרו בהתפוצצויות כוכבים
מה שקרה זה שכוכב שבת קרוב התפוצץ (סופרנובה) ושלח גל הדף דרך הענן וגרם לו להתחיל להידחס לקרוס ולהסתובב
וכך נוצר מערכת השמש וכדור הארץ
אני מאמין בה' אבל לשאלה כיצד נברא העולם ככה זה היה
אף אחד לא יודע, נקודה.
אלוהים ברא דרך המפץ הגדול והאבולוציה.
דברים טובים וקיים שקורים לך זה בגלל מעשים של אנשים ובגלל חוקי הטבע, לכל דבר שקרה יש סיבה.
למה לגרום לנו לריב בכוח?! חלאס כבר
https://www.youtube.com/watch?v=smc1ibz54ku&list=pltmnciodynpkbjhdtoyclbklujjs7yqce
ככה נוצר העולם
שואל השאלה:
mika123456789 אני לא מנסה לגרום לכם לריב בכוח,אני מכבדת כל דעה שהיא פשוט גדלתי בבית דתי ושום דבר לא נשמע לי הגיוני..אני בסהכ מחפשת תשובות
לא יכול לפרט לך דברים על ביאת העולם, חוץ מולמר לך שהוא נברא ע"י מאמר ה' הקב"ה.
יש הסבר שדברים טובים שקורים לך, הכל מאת ה'. יש חשבונות שידועים רק לו יתברך. לאף אחד אין אפשרות להזיק לך או להועיל לך שלא ברצון (או לפחות ברשות) האלוקים.
אוקיי סורי.
לדעתי העולם נוצר ע"י המפץ הגדול
שואל השאלה:
וזהו?תני הוכחות,תני הסברים תני משהו..אני צריכה להבין את מה שאני מסכימה איתו וקשה לי להבין את הדבר העצום והאינסופי הזה שנקרא היקום ממשפט אחד
אלוקים.
"בראשית ברא אלוהים את השמיים ואת הארץ"
אבל אלוהים לא ברא עדיין את בני האדם ולא היה כלום בעולם כי לא היה עולם!