4 תשובות
יעני התקשורת
שואל השאלה:
כן אני יודעת אבל אני צריכה יותר פירוש כי זה לשיעורי בית של תקשורת ובגוגל זה לא נותן לי משהו הגיוני
משווים את התקשורת לכלב שמירה כי היא תמיד דואגת להביע ביקורת, להסתכל מהצד על הממשלה, לחשוף מידע, ליידע את הציבור, שהכל יהיה פתוח, ככה שהיא שומרת על הדמוקרטיה.
אם לא הייתה את התקשורת הממשלה הייתה יכולה לעשות מה שבא לה והייתה פחות מודעות לזה
שואל השאלה:
הו תודה