5 תשובות
זה נשמע מזה מצחיק חחח
(למה אי אפשר לכתוב הרבה חח)
חח גם אצלנו זה ככה
חח... לגמריו הכל טוב... ציהיה רגועה ;)
אני ואח שלי מגיל 0 מתאבקים ואני בת חחח