התחברות
הרשמה
בבוקר לא אכלתי כלום , בצהריים אכלתי אורז , 3 קציצות ושניצל קטן ובלילה 5 קרקרים יבשים. זה הרבה ליום אחד??
9 בספטמבר 2019, 23:24
סלטים
אורז
מתכונים
לחם
ארוחת צהריים
2 תשובות
זה קצת ממש
נ
נו אין לי רעיון
זה קצת מידי ממליצה לך לאכול עכשיו איזה כריך ומקווה ששתית הרבה מים
ל
לא מקוריתת
באותו הנושא:
קמתי ב 12:00 ולא אכלתי כלום עד עכשיו מה אתם אומרים לאכול ארוחת צהריים או בוקר
אכלתי היום בבוקר גזר , ואז בצהריים מנת פלאפל , ולפני שעה קרפ
אם אכלתי ארוחה ענקיתת בצהריים וחוץ מזה לא אכלתי כלום, עדיין יכול להיות שהשמנתי? אכלתי בצהריים שתי צלחות פסטה ודג
אם לא אכלתי ארוחת בוקר אבל אכלתי ארוחת צהריים גדולה, זה מתאזן נכון?
זה ממש גרוע אם אכלתי בבוקר פנקייקים בצהריים נודלס ובערב קוראסון?
אכלתי בבוקר כריך עם חביתה,בצהריים 3 משולשי פיצות ובערב קורנפלקס עם חלב,זה הרבה?
אם אכלתי בבוקר לחמניה וכמה שלוקים מהשוקו, בצהריים אורז ותפוחי אדמה מה אני צריכה לאכול בערב?
אתמול בבוקר אכלתי דגנים כאילו קורנפלקס מאז לא אכלתי כלום ממש שום דבר מה לעשות?
בבוקר אכלתי חביתה עם סלט ותה, בצהריים אכלתי נקניק ובורקסים, ואחר כך אכלתי פירות, מה לאכול לארוחת ערב? אני לא בדיאטה.
אני אכלתי היום רק ביגלה בבוקר (עשק בערך) ולא אכלתי כלום מאז ואני לא רעבה...
אכלתי ארוחת צהריים 2 שניצל תירס ופתיתים ובבוקר לא אכלתי כלום אחרי שאכלתי ארוחת צהריים שורף לי הגרון והקוו של הגוף למה ?