התחברות הרשמה

איך זה הגיוני שבבית ספר שלי הבגרות היא כמה ימים אחרי הבגרות הארצית? זה הגיוני שאנחנו לא באותו תאריך כמו כל הארץ?

הבגרות הארצית בהיסטוריה היא ב20 לינואר ואנחנו עושים אותה ב30
9 בספטמבר 2019, 11:44
חופש הגדולחולצותתיכוןתאריכים    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
הגיוני שמיציתי את השנה בבית ספר כבר אחרי חמישה ימים?
הגיוני שגבר יכול אחרי כמה ימים של פרידה "לנתק את הרגשות שלו" אחרי זוגיות של שנתיים?
איך זה הגיוני שאמרו לנו שאחרי הבגרות בספורט ממשיכים לבוא לשיעורים?
הגיוני שמאז הבגרות בתנ"ך יש לי קראש על דוד המלך?
הבגרות בתנך היא 4 ימים אחרי המתכונת במתמטיקה ו10 ימים לפני הבגרות במתמטיקה.
הגיוני שיש לי בגרות בתקשורת ב3/7 זה יוצא יום רביעי ממתי יש בגרויות ברביעי?
נראה לכם הגיוני שיום לפני בגרות תמיד מכריחים אותנו לבוא לבית ספר?
זה הגיוני שאני כל הזמן מקבלת מחזור אחרי 30 ימים כי בדרך כלל זה אחרי 28
סימנו עם הבגרות באזרחות ביום שני , והמורה רשמה ששיעורי אזרחות יתקימו כרגיל , האם זה הגיוני ??
מי שסיים בית ספר, אחרי כמה זמן לקחתם את הבגרות?
הגיוני שמלש"ב יתגייס לפני יום הולדת 18 שלו או ממש כמה ימים אחרי?