5 תשובות
שואל השאלה:
הקבוצה שלי לקראת סיום העבודה , אבל שאר הכיתה לא . צודקת יש מצב שזה בשביל הערכה החלופית
אנונימית
צודקת.*
כן, עושים שיעורים עם המורה שבעיקר עוברת בין הקבוצות.
אני יודעת שיש הערכה חלופית, וצריך לעבוד עליה. השאלה אם כבר עשיתם.
לא
מוזר