5 תשובות
שואל השאלה:
הקבוצה שלי לקראת סיום העבודה , אבל שאר הכיתה לא . צודקת יש מצב שזה בשביל הערכה החלופית
הקבוצה שלי לקראת סיום העבודה , אבל שאר הכיתה לא . צודקת יש מצב שזה בשביל הערכה החלופית
אנונימית
צודקת.*
כן, עושים שיעורים עם המורה שבעיקר עוברת בין הקבוצות.
כן, עושים שיעורים עם המורה שבעיקר עוברת בין הקבוצות.
אני יודעת שיש הערכה חלופית, וצריך לעבוד עליה. השאלה אם כבר עשיתם.
לא
מוזר
באותו הנושא: