התחברות
הרשמה
כן או לא? לפי התחושה שלכם (אל תדאגו זה לא פגיעה בעצמי או משהו רע)
8 בספטמבר 2019, 20:02
בטחון עצמי
מוח
חיים
תחושות
מצב רוח
7 תשובות
כן
ה
הבחורה עם החתולים
לא.
N
Not afraid of death
כן
B
Bubble gum
לא.
-
-Yuno-
לא
C
Cloud9
למה לא? לכי על זה
ה
הייליי
לא
צ
צובה
באותו הנושא:
וואו למה כולם כאן מדברים על פגיעה עצמית ושהם נהנים לחתוך את עצמם ודברים כאלו?
למה אצל הרבה מאמינים מה שמפריע להם זה שזה מזלזלים באמונה שלהם ולא עצם הפגיעה בכבוד ה'? האם הם דואגים רק לכבוד עצמם?
תדאגו להורים שלכם שהם יהיו זקנים?
פריקת תסכולים ללא פגיעה - איפה "לפרוק" תסכולים בלי לפגוע בעצמי ובאחרים?
אם אני ממש על סף פגיעה בעצמי
לשרוט את עצמך במקלחת נחשב פגיעה עצמית בדרך כלשהיא?
מכירים את התחושה הזו שאתם פשוט רוצים מישהו שיאהב אתכם? מישהו שיהיה החצי השני שלכם בשיא הרצינות ושפשוט יהיה שלכם :/
שיר שמתאר את התחושה שלכם ברגע זה?
מכירים את התחושה הזו שהמוח שלכם פשוט איבד חלק מעצמו?
השאלה הזאת מיועדת למי שמכיר כאלה שפגעו בעצמם או עשה את זה בעצמו. *טריגר פגיעה עצמית*
בנים,הייתם יוצאים עם מישהי שסובלת מפגיעה עצמית ופוגעת בעצמה?