7 תשובות
אני מניחה שמאוד מאוכזבת.
הייתי עושה בדיקות ומקבל תרומת דם (ספציפית מאוד) שתגרום לגוף שלי לא לראות בתינוק כגוף זר שיש להשמידו.
היה לוקח לי זמן להתאושש, אבל בסופו של דבר, הייתי מנסה שוב
הייתי עושה בדיקות ומקבל תרומת דם (ספציפית מאוד) שתגרום לגוף שלי לא לראות בתינוק כגוף זר שיש להשמידו.
היה לוקח לי זמן להתאושש, אבל בסופו של דבר, הייתי מנסה שוב
הייתי עצובה , זה לאבד חיים של יצור שהיה יכול להיות בן אדם
נכנסת לדיכאון רציני ויש סיכוי שהייתי מתאבדת.
אני אהיה עצובה ואבכה
הייתי שמחה, לא מעוניינת להיכנס להריון בכלל ובפרט לא בגיל 14
הייתי ממש בוכה וכנראה שגם נכנסת לדיכאון מזה
אני אהיה ממש עצובה