7 תשובות
הייתי מדברת איתה ורואה מה היא הייתה בוחרת לעשות, להשאיר או להפיל, והייתי איתה בכל צעד וגם אחרי
הייתי מקבלת אותה ועוזרת לה עם זה, הרי היא הבת שלי ומה שטוב בשבילה טוב בשבילי
הייתי מושיבה אותה ומדברת איתה על הכל לאט וברוגע. אבל הדבר הראשון שהייתי אומרת לה זה שאני איתה לאורך כל הדרך ומנסה להציב מולה את ההשלחות הרעות והטובות ולהחליט איתה מה באמת הכי טוב לה.
הפלה זה טוב?
הפלה זה רע?
הפלה זה דבר נפלא!
הפלה זה רע?
הפלה זה דבר נפלא!
לוקחת אותה להפלה ותומכת בה כנראה
שואלת אותה מה היא וחבר שלה רוצים לעשות בנוגע לזה
תומכת בה ונותנת לה תחושת שייכות. היא הבת שלי ואני לא אנטוש אותה לעולם!
באותו הנושא: