9 תשובות
i am sorry for not aswerning so much time. i was busy
answering*
i'm sorry i didn't answer for a while, i was busy
i am apologizing for not responding that long. i have been busy.
על מה המינוסים לdancer bear? הוא רשם את זה הכי טוב פה
אנונימית
מה בדיוק "לא טבעי" ו'-"לא סביר" במה שהוא רשם?
אנונימית
^ חח זה בסדר אנונימית, אני יודע שצדקתי.
המינוסים לא מזיזים לי.
למה i am apologizig לא תקין?
אנונימית
כי זה פועל מצב ולא פעולה