5 תשובות
את עולה ליב? אל תדאגי, את תראי שיהיה בסדר. עם הזמן תביני מה לעשות או מה לא לעשות ותלמדי כל על הדרך. תשקיעי השנה
וואי מבינה אותך כל כך
אבל תחשבי שעכשיו תכירי בנים תצאי למסיבות וזה את עדיין לא לגמרי מסיימת את הילדות שלך
תנצלי את השנה הזאת כמה שאת יכולה
אני סיימתי כבר יב והשנה זה מרגיש לי כל כך מוזר שאני פעם ראשונה לא חוזרת לבית ספר ב1 לספטמבר אני כל כך מתגעגעת
מעריכים דברים רק שמאבדים אותם
ממש מזדהה אבל תזכרי שהחיים רק מתחילים אחכ ויש לך מלא הזדמנויות להעז ולגלות דברים.
קשה לי מהמחשבה שזו לא השנה האחרונה