9 תשובות
תלמדו לכבד...
מלחמות ואלימות זה לא הפיתרון. שלום הוא כן הפיתרון.
לא להתנהג כמו מפלצות דוחות ומחליאות!
לקראשית שלי.
שתהיה לה מחשבה בראש
של
"אני רוצה להכיר אותו"
אותי כביכול
ואז סוף סוף אני אוכל לדבר איתה חחח
ה' הוא המלך
אין טעם למינוסים כל אחד ומה שהוא חושב (אני יודע) לנכון
שאנימה זה מושלם
סוף סוף אנשים שאני אוכל לדבר איתם על זה
סימני קריאה ושאלה נועדו כדי שישתמשו בהם!!!!!!
לא להתעלל בבעלי חיים לאהוב אותם❤