6 תשובות
שהכל יהיה לך מאורגן ומסודר
בלי בלאגן זה הכי חשוב
זורק עיפרון לתוך התיק
ואיזה דף, חשוב

ואז זורק אותם בתוך הלוקר כשאתה מגיע לבית ספר
זהו
אפשר אוכל בשקית סופר
HOH
בתיק אני שמה: כסף, מפתחות, מטען, פדים, טמפונים וחולצה להחלפה.
בלוקר אני שמה בנרתיק לנסיעות: דאורדורנט, בושם (ממש קטן) עוד קצת פדים וטמפונים, גומיות, קרם לשיער, מסרק קטן, ומסקרה שקופה.
אני לא לוקחת אוכל לבית ספר כי יש לנו קפיטריה, אבל אם אין לכם אז עדיף שתביאי
גם אני עולה לחטיבה ויש לי שאלות בדיוק כמוך ..
אנונימית
את מתרגשת בגלל שזה שנה ראשונה, אחרי שנה בחטיבה את כבר רק תשימי בו ציוד וזהו.. לא חושב שיש מה לקשט לוקר או לשים בו כל שנייה דברים ולהוציא, זה גם דופק אותך בכניסה לשיעורים בהפסקות. פשוט תקחי את כל החוברות של כל היום בתחילת היום ותחזירי בסוף היום