9 תשובות
את בת 17...את גדולה, מודעת, יודעת מה את רוצה מעצמך ולאיזה כיוון לפנות.
זה יאזב את הורייך, כמובן. אך תסבירי להם שזה מה שבחרת ואת בחורה בוגרת.
תתני להם את הזמן לקבל אותך כפי שאת, את הבת שלהם והם לא רוצים לאבד אותך. תדעי גם לכבד מתי שצריך וכך לא יווצרו וויכוחים.
תספרי, תשתפי, אם לא עכשיו אז אי מתי?!אל תשאירי את זה על ליבך. את לא צריכה להסתיר את מי שאת.
אם את חוששת את יכולה גם לחכות עוד לגיל 18.. שאז את בטוח יכולה לעשות מה שבא לך, עונשים זה כבר לא מתאים לתת בגיל כזה :)
יש המון דתיות שלובשות מכנסיים וההורים מקבלים.
תגידי לה את האמת ותהיה כנה.
את בוגרת ואת אחראית למה שאת לובשת
את פשוט אומרת לה אמא שומעת אני יודעת שזה לא מתאים לך או לא מקובל עליך אבל אני לובשת מכנסיים וגינסים זה יותר נוח מחצאיות.
וזהו גם אם היא לא תקבל את זה על תקשיבי לה את בת17 את בוגרת.
תקחי אחריות על החיים שלך ואל תספרי אותה למרות שזה ההורים אמא שלי חרדית אבא שלי מסורתי אבל לא דתי 2 האחים הקטנים שלי בתלמודי תורה (אנחנו 5 כולם מאותם הורים) ואני אחותי ואחי הגדול מאמינים ומסורתיים אבל הולכים עם גינסים מכנסיים שורטים ביקיני גופיות הכל ובדיוק עכשיו אני אצל אמא שלי וצחקנו וזה לא מעניין אותה היא יודעת שזה החיים שלנו.
תסבירי לה שזה חא אומר שאת לא מאמינה אני נגיד לא מדברת לשון הרע וקוראת שמע ישראל בלילה ואחותי שומרת שבת ובדיוק עכשיו היא עם שורט.
השם מקבל ואוהב את כולם באמונה שלהם.
תדברי איתה על זה,
אבל אני ממליצה לך לדבר אם אימא שלך מאשר להסתיר את זה ממנה, כי עדיף שהיא תגלה ממך מאשר לבד...ת
אלא אם את עושה כביסות לעצמך אני חושבת שהיא כבר יודעת...
שואל השאלה:
אני לא עושה תכביסות בבית זה אצל חברות ודיברתי עם אמא שלי כבר פעם על זה שאני רוצה לשים מכנסיים וביא פשוט לא הייתה מוכנה לשמוע על זה בכלל...
אנונימית
אוי איזה מושפעת...
מה הבעיה לשים חצאית וזהו
פשוט תאמרי לה