לגבי הדברים שיהיו, שאני לא אאבד את עצמי עוד פעם שאני אשכח מי אני ומה אני רוצה מהחיים עוד פעם ניסיתי לכתוב לעצמי רשימה של דברים שהייתי רוצה לשנה הבאה אני ככ מפחדת ממה שיקרה אחרי שיגמר החופש אני לא יודעת מה יהיה ומה הולך לקרות (אני אובחנתי בדיכאון קליני השנה, רוב השנה לא הייתי בבית ספר והייתי על סף אשפוז פסיכיאטרי, אני מטופלת תרופתית עכשיו)
להנות מהחיים, כל דבר שאת רוצה לעשות, תעשי אותו אל תוותרי על דברים ועל תשוקות, החיים קצרים ויפים תהני מהם תמשיכי להיות מאושרת, תעשי כמה שיותר דברים שיעשו אותך מאושרת תנסי דברים חדשים תלמדי לפני מבחנים בואי לבית ספר ותהני מהחיים שלך, מהילדות שלך מהחיים הצעירים שלך תנסי להכיר חברים חדשים ואנשים חדשים תרחיבי את המעגל חברים שלך תהיי את, אל תמנעי מעצמך רגשות אל תגררי לזה עוד פעם, בבקשה ממך תצברי חוויות ותהני מהחיים