התחברות הרשמה

אני ממש לחוצה לגבי שנה הבאה

לגבי הדברים שיהיו, שאני לא אאבד את עצמי עוד פעם
שאני אשכח מי אני ומה אני רוצה מהחיים עוד פעם
ניסיתי לכתוב לעצמי רשימה של דברים שהייתי רוצה לשנה הבאה
אני ככ מפחדת ממה שיקרה אחרי שיגמר החופש
אני לא יודעת מה יהיה ומה הולך לקרות
(אני אובחנתי בדיכאון קליני השנה, רוב השנה לא הייתי בבית ספר והייתי על סף אשפוז פסיכיאטרי, אני מטופלת תרופתית עכשיו)

להנות מהחיים, כל דבר שאת רוצה לעשות, תעשי אותו
אל תוותרי על דברים ועל תשוקות, החיים קצרים ויפים
תהני מהם
תמשיכי להיות מאושרת, תעשי כמה שיותר דברים שיעשו אותך מאושרת
תנסי דברים חדשים
תלמדי לפני מבחנים
בואי לבית ספר ותהני מהחיים שלך, מהילדות שלך מהחיים הצעירים שלך
תנסי להכיר חברים חדשים ואנשים חדשים
תרחיבי את המעגל חברים שלך
תהיי את, אל תמנעי מעצמך רגשות
אל תגררי לזה עוד פעם, בבקשה ממך
תצברי חוויות ותהני מהחיים

מה אתם אומרים? מה להוסיף? מה לשנןת?
12 באוגוסט 2019, 18:50
כיתהתיכוןבגרותלחץכיתה ט'    
תשובה אחת
מושלם פשוט מושלם תחשבי חיובי והכל יסתדר תאמיני לי:)
R
Responser
באותו הנושא:
בנות תענו על השאלות הבאות לגבי הגבר העתידי שלכן(שאלון העדפות לכל בנות סטיפס):
אני מאוד לחוץ לגביי שנה הבאה כי מתחיל בית ספר חדש תעזרו ליי
שנה הבאה אני עולה לתיכון ואני לחוצה. טיפים?
תלמידי כיתה ט', מה אתם מרגישים לגבי מבחני המפמ"ר ומבחני היחידות לשנה הבאה?
אני לחוצה לגבי מחר... תעזרו לי בבקשה,
אני ממש לחוצה לגבי התיכון..
אני קצת לחוצה לגבי מחר כי אני לא ממש אוהבת את רוב החברות שלי בשכבה
מה דעתכם לגבי הסיטואציה הבאה ומה אתם הייתם עושים?
דאגה לגבי השנה הבאה.
אני בחששות לגבי הפנימייה שאני עובר אליה שנה הבאה
למה אני בחורה ממש לחוצה לגבי העתיד שלי ?