4 תשובות
גם אני באותו מצב עם הכיתה שלי בשיעור אנגלית ,ביקשתי מיליון פעם לעבור ולא נותנים לי לכלום לא משתנה ,אז הדבר היחיד שאפשר לעשות בעצם זה לבקש מלא תגבורים בדברים שקשה לך ,לנסות לשבת להם על הראש כי אולי באמת יעשו עם זה משהו אצלכם. וללמוד בעצמך בבית :)
כן זה ישתנה כשהם יבינו את רמת הלחץ המטורפת. אותו דבר אצלי
שואל השאלה:
תודה רבה לכל התשובות... מאוד מעריך את המענה.
יש פה אנשים שכבר עברו משהו דומה ואכן המצב השתנה?
תודה רבה לכל התשובות... מאוד מעריך את המענה.
יש פה אנשים שכבר עברו משהו דומה ואכן המצב השתנה?
אצלי המצב הוא בול אותו דבר וזה כיתה שמורכבת מערסים והם ממש בעייתיים אבל הלחץ של יא והבגרויות נוראי אז כולם לומדים להתעשת במיוחד אם לא מצליח בבגרות הראשונה
באותו הנושא: