6 תשובות
תתחיל באינטרנט
זאת שפה ממש קשה, לא הייתי ממליץ לך ללמוד אותה לבד ללא עזרה מקצועית, הייתי ממליץ על שיעורי אונליין באינטרנט/מורה פרטי/מוסד כלשהו שמלמד את זה.
שואל השאלה:
ומבחינת מוסד לימודי?
ומבחינת מוסד לימודי?
אנונימי
יש הרבה מוסדיים שמלמדים
אני הייתי מתה ללמוד יפנית אבל זה עולה הרבה כסף ללמוד במקומות
אני הייתי מתה ללמוד יפנית אבל זה עולה הרבה כסף ללמוד במקומות
שואל השאלה:
האמת שהשפה הראשונה שהייתי לומד מתוך עניין, זו יפנית... הסינית זה רק בשביל להתפתח כלכלית בעתיד
האמת שהשפה הראשונה שהייתי לומד מתוך עניין, זו יפנית... הסינית זה רק בשביל להתפתח כלכלית בעתיד
אנונימי
דווקא סינית?
שפה אחת הקשות כל ההונג צונג וונג הינג הונג הזה?
ולשאלה, תתחילי באינטרנט, ממש מומלץ. אחר כך תחפשי מורה פרטית.
שפה אחת הקשות כל ההונג צונג וונג הינג הונג הזה?
ולשאלה, תתחילי באינטרנט, ממש מומלץ. אחר כך תחפשי מורה פרטית.
אנונימית
באותו הנושא: