6 תשובות
נפרדתי אחרי 5 שנים ולא חזרתי היא בגדה ואני חושב שאין לי מה לחפש בבחורה הזאת כבר...
קרה לי עם חברה שלי נפרדתי ממנה בגלל סיבה לא חשובה הייתי חרא הבנתי את זה ואז אמרתי סליחה כמו גבר והיא סלחה לי ואמרה שהיא עדיין אוהבת אותי ואז חזרנו
שואל השאלה:
כמה זמן לקח לך להבין שטעית?
לקח לי להבין שטעיתי משהו כמו חודש. חודש וחצי
שואל השאלה:
ולך כמה זמן לקח לחזור אליה
שואל השאלה:
ומה גרם לך להבין את זה? והאם דיברתם במשך הזמן הזה?