16 תשובות
שואל השאלה:
עשיתי אותו אתמול אז אני קצת לא מבינה בזה(:
עשיתי אותו אתמול אז אני קצת לא מבינה בזה(:
אנונימית
שואל השאלה:
אז עם מה לחטא
אז עם מה לחטא
אנונימית
שואל השאלה:
ואם מאתמול חיטאתי עם אלכוהול ורק לפני שינה כמה זה גרוע?
ואם מאתמול חיטאתי עם אלכוהול ורק לפני שינה כמה זה גרוע?
אנונימית
כן, במיוחד שהשתמשת בכלכוהול.
ושאלה שנייה-תלוי איזה עגיל, אבל לרוב זה פעמיים ביום.
דרך אגב, לא ממליצה לך בכלל להשתמש באלכוהול, אמנם זה מזרז את התהליך אבל זה מייבש את העור.
תשתמשי במי מלח.
ושאלה שנייה-תלוי איזה עגיל, אבל לרוב זה פעמיים ביום.
דרך אגב, לא ממליצה לך בכלל להשתמש באלכוהול, אמנם זה מזרז את התהליך אבל זה מייבש את העור.
תשתמשי במי מלח.
שואל השאלה:
גולגולים
אני יודעתת היה לי אליקס ו יהיה לי אינפקציה ממש מסוכנת אז לקחתי סיכון ועשיתי עגיל שוב
גולגולים
אני יודעתת היה לי אליקס ו יהיה לי אינפקציה ממש מסוכנת אז לקחתי סיכון ועשיתי עגיל שוב
אנונימית
האמת שאני לא כל כך יודעת, אבל יש לי אינפקציה (רגישות באוזניים לעגילים חדשים ולחומרים שהם לא זהב או כסף) ואחד הדברים שהכי עוזרים כשאני מחליפה עגילים זאת משחה שקוראים לה סינטומיצין (זאת בעיקרון משחה לעיניים אבל היא פשוט טובה לכל והיא עדינה ממש) להרבה אנשים פשוט יש אותה בבית, תבדקי אולי גם לך
נב: ה סינטומיצין זה בנוסף לחיטוי לא במקום, הוא פשוט עוזר לאינפקציה
נב: ה סינטומיצין זה בנוסף לחיטוי לא במקום, הוא פשוט עוזר לאינפקציה
שואל השאלה:
יש לי רק מי חמצן ואלכוהול בבית, עשיתי עגיל בצד האוזן באמצע כזה, לא למטה אבל לא למעלה
יש לי רק מי חמצן ואלכוהול בבית, עשיתי עגיל בצד האוזן באמצע כזה, לא למטה אבל לא למעלה
אנונימית
את לא צריכה את זה.
את צריכה מי מלח.
זה ליטרלי לערבב מים עם מלח, זה לא חומר שקונים בסופר.
את צריכה מי מלח.
זה ליטרלי לערבב מים עם מלח, זה לא חומר שקונים בסופר.
שואל השאלה:
גולגולים
אני דווקא נוגעת בו (מסובבת אותו) כדי שלא יתקע לי, אבל עם ידיים נקיות..
גולגולים
אני דווקא נוגעת בו (מסובבת אותו) כדי שלא יתקע לי, אבל עם ידיים נקיות..
אנונימית
שואל השאלה:
poison
וזה עוזר? בטוח? מי מלח וזהו? אני פשוט ממש לא רוצה אינפקציה אחרת אני לא אוכל לעשות עגיל שוב עד גיל 18
poison
וזה עוזר? בטוח? מי מלח וזהו? אני פשוט ממש לא רוצה אינפקציה אחרת אני לא אוכל לעשות עגיל שוב עד גיל 18
אנונימית
שואל השאלה:
אני משחקת איתו רק אחרי שאני מחטאת וזהו
אני משחקת איתו רק אחרי שאני מחטאת וזהו
אנונימית
אני עם אינפקציה חריפה מאז שעשיתי את העגילים (שנים) וסינטומיצין עוזר יותר מהכל, מעולם זה לא פגע לי באוזן,
שואל השאלה:
לא יודעת ממש איך זה אני אנסה למצוא תמונה
לא יודעת ממש איך זה אני אנסה למצוא תמונה
אנונימית
זאת פשוט רגישות יתר באוזניים (זגם לאמא שלי וסבתא שלי יש את זה ) טם אני לא שמה סינטומיצין אז ממש כואב לי ויש לי אינפקציה
סבתא שלי רופאה הכל טוב
מי חמצן + סינטומיצין שלוש פעמים ביום = אין דלקת תוך שבועיים
ככה הסביר לי רופא
ככה הסביר לי רופא
באותו הנושא: