התחברות
הרשמה
עד כמה זה נורא מ1-10 שלא חיטאתי היום את העגיל בטבור (הוא חדש)
20 באפריל 2019, 23:27
עגיל בטבור
3 תשובות
תחטאי עכשיו
מ
מיי מידל ניים איז ונסה
זה לא נורא. תחטאי עכשיו
ל
ליהי.
5. זה לא נורא אם פספסת יום אחד אבל תחטאי בהקדם
מ
מני מקפיצה,אתה נהיה פוזל
באותו הנושא:
אני הולכת לעשות עגיל בטבור ויש לי מלא שיערות בבטן כולל איזור הטבור,זה לא נורא?
עגיל בטבור- תשכנעו אותי לא לעשות עגיל בטבור בבקשה עם הסברים טובים
עשיתי עגיל בטבור לפני כחודש אני יכולה להוציא את העגיל ולהחזיר את אותו עגיל הרפואי ?
אוקי עשיתי עגיל בטבור, לפני חודש וקצת חיטאתי כמו שאמרו לי יש לי אינפקציה שמתי מה שאמרו לי מרפן, מי מלח, סימטומצין יש לי אדמומיות מסביב לחור העליון של העגיל
3 עגילים בכל צד באוזן, הליקס, עגיל באף, עגיל בטבור מוגזם?
החלפת עגיל בטבור - עשיתי עגיל בטבור לפני כמה ימים, אחרי כמה זמן עובר הכאב, ואפשר להחליף עגיל?
הפירסר יכול לעשות לי 2 עגילים באותו יום?עגיל בטבור ובלשון
עגיל בטבור: עד כמה זה נורא שאני משתמשת בצמר גפן אחד לכל יום בחיטוי?
עשיתי עגיל בטבור לפני שלושה ימים, כמה זמן אני צריך לשים משחה?
ביום שני עשיתי עגיל בטבור מתי יכולה להחליף עגיל ?
כמה עולה עגיל בטבור איכותי (לא כמה עולה חור כמה העגיל עצמו בלבד!) תודה לעונים