התחברות
הרשמה
יש לי עגיל באף ויש בו זיהום. חיטאתי את האיזור עם אלכוהול ושמתי מחטה פצעים ואז משחה מיוחדת לעגילים(פירוט)
כששמתי את המשחה על האיזור של הזיהום סובבתי את העגיל לבפנים שהמשחה ממש תיכנס ותיספג לקטע המזוהם. הגיוני שזה שורף לי?
24 ביוני 2019, 18:22
פירסינג
עגיל באף
אינפקציה
אלכוהול
משחות
תשובה אחת
כן כי זה אלכוהול שימי בפנטן+ ומים עם מלח
א
אחות חורגת של קיילי
באותו הנושא:
עשיתי היום עגיל באף, איך לחטא שלא יהיה זיהום?
אם אני אעשה עגיל (הליקס) אז זה יעשה לי זיהום?
עגיל בטבור עושה זיהום ?
נראלי יש לי זיהום בהילקס אפשר לרפא בלי להוציא את העגיל?
אם אני אקבל זיהום בעגיל בתבור יש דרך לחטא את זה בלי להוריד אותו נכון?
עשיתי עגיל הליקס ומאחורה יש לי בלוטה כזאת.. מה זה אומר זה זיהום? להוציא את העגיל?
אוקי עשיתי עגיל בטבור, לפני חודש וקצת חיטאתי כמו שאמרו לי יש לי אינפקציה שמתי מה שאמרו לי מרפן, מי מלח, סימטומצין יש לי אדמומיות מסביב לחור העליון של העגיל
אנשים עם אוזניים רגישות:עגילים שהם 100% גולדפילד גרמו לכם לזיהום?
ישלי עגיל באף , היה לי זיהום הוא קצת ירד ועכשיו הוא שוב חזר
עד כמה זה נורא מ1-10 שלא חיטאתי היום את העגיל בטבור (הוא חדש)
באיזה שכונות או איזורים בחיפה אין זיהום אוויר? או שהזיהום יותר נמוך?