4 תשובות
לא הייתי שפ במסעדות מוכרות או משהו היינו בבתי קפה וכאלה והיה ממש טעים
אני לא כזה זוכרת מסעדות אבל כל מסעדה שם יש אוכל טעים
בתי קפה קטנים כאלה ליד המדרגות הספרדיות ממש טובים
טעים מאוד ממליצה הייתה שם איזה מסעדה במרכז העיר של רומא שהפסטה שלהם הייתה הכי טעימה שאכלתי רק חבל שאני לא זוכרת את שם המסעדה
תקשיבי שהאוכל באיטליה פשוט אחד הטעימים