3 תשובות
מצטרפת לשאלה
שואל השאלה:
^מתי את טסה?
^מתי את טסה?
אנונימית
אני לא בטוחה באיזה חלק זה אבל אני ממש ממליצה על גרדלנד, זה לונה פארק עצום עם מלא מלא מתקנים בסגנונות שונים וממש מגניב שם ויש דברים אקסטרימים
אני גם שטתי (יש הרבה סירות מנוע קטנות כאלה שיוצאות כל כמה דקות) לאיים וטיילתי שם וזה ממש נחמד
אני גם שטתי (יש הרבה סירות מנוע קטנות כאלה שיוצאות כל כמה דקות) לאיים וטיילתי שם וזה ממש נחמד
באותו הנושא: