התחברות הרשמה

לא יודעת מה נסגר איתי (בבקשה תכנסו)

יש ילד שאני מכירה אותו מגיל שנתיים תקופה אחת אני שונאת אותו ורוצה לנתק קשר, ויש תקופה אני מחבבת אותו (בקטע של אהבה)
מה יש לי? בחיים לא דברים כאלה לא קרו לי
למה אני ככה?
(אל תכתבו לי כי את מאוהבת בו כי אני לא)
2 באוגוסט 2019, 21:24
התייעצויותדחוףמצב רוח    
2 תשובות
זה הוא שגורם לך להרגיש ככה, רגעים שאת שונאת אותו, רגעים שאתם ממש מתקרבים
M
Modern spell
גיל ההתבגרות.
הורמונים משתוללים בטירוף.
לגמרי הגיוני שזה קורה.
(קרה גם לי)
[
[Invisible]
באותו הנושא:
יש לי "חברה" שכל הזמן רק מנצלת אותי (בבקשה תכנסו אני לא יודעת מה לעשות כבר!)
לא יודעת מה לעשות והאם להיפגש איתו בכלל תכנסו בבקשה
אני לא יודעת מה לעשות בבקשה תכנסוו
לא יודעת מה נסגר איתי
תקשיבו אני לא יודעת מה נסגר איתי
תקשיבו אני לא יודעת מה נסגר איתי
שיט בנות בבקשה תכנסו אני סובלת פה בבקשה תכנסוו!!
חבר שלי לא מדבר איתי (בבקשה תכנסו)
אני לא יודעת מה לעשות. בבקשה תכנסו
בבקשה תכנסו אני כבר לא יודעת איך להתמודד עם זה
בבקשה תכנסו זה ממש דחוף אני כבר לא יודעת מה לעשות