4 תשובות
אל תכתבי כלום ,אולי היה לו אי הבנה..
אני חושב שהוא עדיין כועס עליך, אבל הוא עדיין ממשיך כרגיל את היום שלו וכן מתייחס אליך אני חושב. תשאלי אותו שוב פעם מה עשית לו, אם הוא לא אומר לך אז פשוט תוותרי, כי אם לך אין מושג על מה הוא מדבר, אז אף אחד לא ידע.
הוא לא אמור להגיד לך תחשבי לבד, תפסיקי לרדוף אחריו את עשית את שלך הוא אפילו לא אמר לך על מה הוא כועס ככה שאת לא אמורה להצטער. תחכי כמה זמן אני בטוחה שהוא תכף יתקשר או ישלח הודעה.
שואל השאלה:
הוא שלח עכשיו שוב
הוא מתנהג גאילו כלום.לא קרה, כל פעם שאני אומרת לו אז אתה רוצה לריב או אתה רוצה שלא נדבר הוא שוכח מזה ולא אומר כלום-_-
אנונימית