7 תשובות
שואל השאלה:
כן אבל אם זה לא יסתדר אז זה יהיה ממש מביך בישביל שנינו.. אנחנו הולכים להדריך שנה ביחד בתנועת נוער...
כן אבל אם זה לא יסתדר אז זה יהיה ממש מביך בישביל שנינו.. אנחנו הולכים להדריך שנה ביחד בתנועת נוער...
אנונימית
אז לפני שאת אומרת לו מה את מרגישה תבקשי ממנו שלא חשוב מה הוא יגיב שזה לא ישנה את זה שאתם בקשר
תגידו לו אוליי יצא מזה משהו גם אם זה יכול להיות מוזר אחרכ אני מבטיחה לך שזה לא יהיה מוזר ככ
1. אל תלחצי. אין לך ממה.
2. את מתכוונת לתנועת נוער? לדעתי זה לא טוב, תיפגשו ביחד איפשהו, כמו בפארק
2. את מתכוונת לתנועת נוער? לדעתי זה לא טוב, תיפגשו ביחד איפשהו, כמו בפארק
את חיה רק פעם אחת תגידי לו פשוט מה את מרגישה חד וחלק בלי לפחד מה הוא יגיד וזה אולי ירגיש מביך אבל לו זה יהיה יותר ואם הוא לא מרגיש אותו דבר תזכרי שיש עוד הרבה אנשים שכנראה היו שמחים להכיר אותך פשוט אל תפחדי
עדיף לך לנסות אחרכ את יכולה להתחרט על זה שלא עשית כלום
פשוט תגידי לו, אין לך מה להפסיד.
באותו הנושא: