5 תשובות
זה נורמלי, אבל עדיף שתהיי מי שאת.
שואל השאלה:
כןכן ברור שאני מי שאני, התכוונתי שלפעמים אני עושה דברים שלא תמיד הייתי חושבת עליהם או היה דחוף לי לעשות אותם (כמו הדוגמאות למעלה) רק בגלל הקראש..
אנונימית
כל כך אניי חחח
כן זה הכי בסדר!
כל עוד את לא משתנה בגללו
סיפור חיי בקטע אחר.
זה בסדר גמור קורה לכולנו
באותו הנושא: