5 תשובות
אוהבים מאוד מוזיקה
היא ממש שווה
אני לא כלכך
אנונימי
אינטילגנציה
שנינו תימנים.
אנחנו דומים קצת.
אותו זרם דתי.
שתינו אתאיסטים לול