יש לי חברה (רחוקה ממני ב4 שעות) ואנחנו מדברות רק בוואצאפ ואנחנו תמיד רבות ומשלימות ורבות ומשלימות ועכשיו זה שוב קרה ואין לי כוח ובקיצור מה לעשות? כשאנחנו לא רבות כיף לנו אבל כבר אין לי כוח לזה ועכשיו אנחנו עומדות להיפגש ואני לחוצה שנריב שוב עד אז כי אמא שלי מסיעה אותי ממש רחוק