7 תשובות
תגידי לה שאת לא רוצה לריב איתה
זו החלטה שלך, את חושבת שהידידות ביניכן מזיקה לך או עושה לך טוב?

ברגע שתגיעי להחלטה תדעי מה לעשות.
שואל השאלה:
היא גרה בכפר סבא ואני חצי שעה מחיפה, אם היינו גרות קרוב הכל היה שונה
תמיד כיף לנו כשאנחנו נפגשות
אנונימית
תגידי שנמאס לך לריב ושתירגע קצת אחרת פשוט יהיה נמאס לדבר איתה
שואל השאלה:
ואז היא תגיד לי אותו דבר
אנונימית
אין כל כך מה לעשות פשוט יכול להיות שאתן רבות על דברים שאתן לא מסכימות ויש לכם חילוקי דעות אבל את יכולה לראות מה הטעויות ולתקן את זה לפעם הבאה
שואל השאלה:
אנחנו אמורות להיפגש עוד מעט ואני פוחדת שנריב שוב עד אז כי אמא שלי יודעת שאנחנו הולכות להיפגש והיא תביא אותי כמעט עד לכפר סבא
אנונימית