7 תשובות
תגיד לה שאם היא לא מקבלת אותך כמו שאתה היא יכולה ללכת לחפש.
ושמה שחברים טובים עושים זה מקבלים אחד את השני לא משנה מה.
ושמה שחברים טובים עושים זה מקבלים אחד את השני לא משנה מה.
אם היא ממשיכה לפתח ריב תסנן.
מקווה שמצב הרוח שלך ישתפר.. אני פה אם אתה צריך
שואל השאלה:
ocean
לא הבנתי?
אני רוצה לחתוך בלי שום קשר לזה.
אני בדיכאון , יש לי אובססיה לבן אדם ואני מתעסק בדברים שאני לא אמור וכל הראש שלי מלא בדברים האלו שאני לא יכול לעמוד בהם יותר ואז זה מגיע?
ocean
לא הבנתי?
אני רוצה לחתוך בלי שום קשר לזה.
אני בדיכאון , יש לי אובססיה לבן אדם ואני מתעסק בדברים שאני לא אמור וכל הראש שלי מלא בדברים האלו שאני לא יכול לעמוד בהם יותר ואז זה מגיע?
שכנע אתה שהיית בסוטול ולא ידעת מה אתה עושה... לא חבל לאבד חברות בגלל ריב אישיות?
שואל השאלה:
כן אבל לאדע... אני סתום בכללי
כן אבל לאדע... אני סתום בכללי
תעזוב ותתרחק ממנה
באותו הנושא: