4 תשובות
לא צריך
אם את בדיאטה אז עדיף להתאפק לא?
גם בדיאטה מותר פעם ב לאכול דברים משמינים. כל עוד את מקפידה על התפריט מותר פעם ב מילקי
להחליף אותו במעדן יופלה דיאט בטעמים. זה טעים ולא משמין
באותו הנושא: