5 תשובות
לא ניצול,למה ניצול?
ErO
מה ניצול בזה
תלוי לגמרי איך אתה לוקח את זה, אם אתה לוקח את זה כניצול תמיד יש אופציה לפרוש, הייתי מנהל שם בעבר, באיזשהו שלב אתה ממצה את כל זה.
לפי דעתי זה לא ניצול, יש לך בחירה אם לנהל או לא.