5 תשובות
לא ניצול,למה ניצול?
מה ניצול בזה
תלוי לגמרי איך אתה לוקח את זה, אם אתה לוקח את זה כניצול תמיד יש אופציה לפרוש, הייתי מנהל שם בעבר, באיזשהו שלב אתה ממצה את כל זה.
לפי דעתי זה לא ניצול, יש לך בחירה אם לנהל או לא.
לפי דעתי זה לא ניצול, יש לך בחירה אם לנהל או לא.
באותו הנושא: