15 תשובות
שואל השאלה:
וכאילו זה ברור מאליו שהיא תציע לי לנהל ב15- כי אני רק עוד חודשיים אהיה בת 15.
אני שואלת בכוונה פה
וכאילו זה ברור מאליו שהיא תציע לי לנהל ב15- כי אני רק עוד חודשיים אהיה בת 15.
אני שואלת בכוונה פה
אנונימית
זה מרגיש שאת בוגדת בסטיפס
אנונימית
שואל השאלה:
לא ממש לא
אני שואלת בכווהה פה כי זה לא מנומס לפתוח שם אשכול על זה
לא ממש לא
אני שואלת בכווהה פה כי זה לא מנומס לפתוח שם אשכול על זה
אנונימית
שואל השאלה:
בכוונה**
בכוונה**
אנונימית
שואל השאלה:
סטיפס תמיד מקום ראשון אצליי
סטיפס תמיד מקום ראשון אצליי
אנונימית
❤❤❤ גם את מקום ראשון אצלנו
אנונימית
שואל השאלה:
מה את אומרת אז? כדאי לי או לא?
מה את אומרת אז? כדאי לי או לא?
אנונימית
מי המפקחת מיתר או הודיה?
עם מיתר תמסרי דש מדוד ;)
לטעמי תישארי פה, התפקיד דורש הרבה עבודה וזמן, והצוות לא משהו...
עם מיתר תמסרי דש מדוד ;)
לטעמי תישארי פה, התפקיד דורש הרבה עבודה וזמן, והצוות לא משהו...
שואל השאלה:
אז מה להגיד?
אז מה להגיד?
אנונימית
שאת לא מעוניינת, יעשו לך המפקחים כל שבוע סטטיסטיקה של הפעילות שלך, ויוסיפו אותך לקבוצת סקייפ של הקטגוריה עם אנשי הצוות שהם גרועים, ושמעתי שמלא ספאמרים עלו לניהול בזמן האחרון.
אז לא.
אז לא.
גילתי דברים שאסור אופס
שואל השאלה:
לול
לול
אנונימית
אני לא ממש יודעת איך זה הולך שם הכל כי אין לי משתמש שם והכל נראה מסובך
אבל אם הבנתי נכון אז יש שם מפקחת שזה כמו מנהלי האתר פה שהם עושים אותך כמו נאמנה על ניהול שקוראים לו מלב אל לב ואפשר לעשות את זה מגיל 15 אבל את בת 14 עדיין?
אז אם זה מה שהתכוונת בערך
אז אם את לא רוצה שיעלו אותך לניהול אל תסכימי וזה לא אמור לפדח אותך שזה -15
אבל אם הבנתי נכון אז יש שם מפקחת שזה כמו מנהלי האתר פה שהם עושים אותך כמו נאמנה על ניהול שקוראים לו מלב אל לב ואפשר לעשות את זה מגיל 15 אבל את בת 14 עדיין?
אז אם זה מה שהתכוונת בערך
אז אם את לא רוצה שיעלו אותך לניהול אל תסכימי וזה לא אמור לפדח אותך שזה -15
אנונימית
^^^^מלא עלו, ואז הודחו
אין ספאמרים יותר שמנהלים בכספ
אין ספאמרים יותר שמנהלים בכספ
שואל השאלה:
וועאליה בסוף לא עליתי עבר מלא זמן
וועאליה בסוף לא עליתי עבר מלא זמן
אנונימית
באותו הנושא: