תשובה אחת
שואל השאלה:
וזה רק דרך הצאט או יש גם שיחות וידאו ?
ולמה צריך קבוצת סקייפ למנהלים?
וזה רק דרך הצאט או יש גם שיחות וידאו ?
ולמה צריך קבוצת סקייפ למנהלים?
אנונימית
באותו הנושא: