4 תשובות
אם לא טוב לך בבית ספר תעברי תדברי עם ההורים שלך על המצב ותלכי להתנדב איפה שהוא תלכי לחוגים תצאי קצת מהבית, מוזמנת לדבר איתי:)
תתרכזי בעתיד ולא בהווה, תצאי מהקופסה! אם את תשקיעי בלימודים את תקבלי תפקיד טוב בצבא ושם תכירי הרבה הרבה חברים, ואז אחרי צבא תלמדי ויהיה לך מלא כסף ! אז הכל טוב!
תקשיבי,
אני כל כך מבינה אותך אני יודעת איך את מרגישה
אבל אני יודעת שזה כנראה לא אשמתך לא משנה מה קורה בחיים שלך זו אשמת אמא שלך זה אשמת החברים שלך אין צורך להיות כל כך עצובה זה ברור שזה מה שתרגישי אם תקבלי את זה שזה בסדר להרגיש את מה שאת מרגישה זה כבר יהייה צעד גדול בחיים שלך ויעשה שינוי נהדר לטובה 3>
אני כל כך מבינה אותך אני יודעת איך את מרגישה
אבל אני יודעת שזה כנראה לא אשמתך לא משנה מה קורה בחיים שלך זו אשמת אמא שלך זה אשמת החברים שלך אין צורך להיות כל כך עצובה זה ברור שזה מה שתרגישי אם תקבלי את זה שזה בסדר להרגיש את מה שאת מרגישה זה כבר יהייה צעד גדול בחיים שלך ויעשה שינוי נהדר לטובה 3>
הי, ראיתי את הפוסט שלך. נשמע שעוברת עליך תקופה לא פשוטה, טוב שאת משתפת ולא נשארת עם זה לבד. האם את מדברת עם מישהו מהמשפחה או אדם קרוב אחר על התחושות האלה? כתבת שאת לחוצה מזה שאת עולה לכיתה ט, את הולכת לעבור לבית ספר חדש?
אני מזמינה אותך להמשיך להתכתב איתי במייל או באינסטגרם
אנה
עלם דיגיטל, יעוץ ותמיכה לבני נוער וצעירים ברשת
המייל : [email protected]
אינסטגרם: nayedet.digital
אני מזמינה אותך להמשיך להתכתב איתי במייל או באינסטגרם
אנה
עלם דיגיטל, יעוץ ותמיכה לבני נוער וצעירים ברשת
המייל : [email protected]
אינסטגרם: nayedet.digital
באותו הנושא: