11 תשובות
בטח אף אחד לא שם לב חוץ ממך
שואל השאלה:
?
?
אנונימית
עבר, נגמר, את לא תראי את האנשים האלה כנראה יותר בחיים שלך, ואם כן הם לא יזהו אותך.
חוץ מזה, אני בטוחה שאף אחד לא שם לב, כל אחד התעסק במה שהוא התעסק.
חוץ מזה, אני בטוחה שאף אחד לא שם לב, כל אחד התעסק במה שהוא התעסק.
אף אחד לא שם לב לזה.
בעצמאות ובמסיבות/ריקודים לאף אחד לא היה אכפת מהאחר כי נהנתם וזהו
בעצמאות ובמסיבות/ריקודים לאף אחד לא היה אכפת מהאחר כי נהנתם וזהו
לפחות חר*נת כמה גברים
אנונימי
שכחי מזה גם ככה אף אחד לא שם לב זה מסיבה
שואל השאלה:
suncake
חשבתי ככה בהתחלה אבל אז כשהגענו למסיבה חברות שלי כל הזמן העירו לי וכאילו שמתי פס על זה...
suncake
חשבתי ככה בהתחלה אבל אז כשהגענו למסיבה חברות שלי כל הזמן העירו לי וכאילו שמתי פס על זה...
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא מצליחה אוף איזה מטומטמת
אני לא מצליחה אוף איזה מטומטמת
אנונימית
בסדר, אתן תשכחו מזה מהר. זה לא כזה חשוב
היי מאמי! הכל בסדר. אם עד עכשיו ביום העצמאות לא התייחסת לזה, אז עדיף שלא תתחיחסי לזה גם עכשיו כי זה עבר. יש מצב גם שאולי השמלה לא עלתה עד כדי כך למעלה והחברים שלך לא ראו את זה ולכן, לא העירו לך ועזבי את זה, זה עבר כבר. הכל בסדר ❤
שואל השאלה:
הן העירו לי.. רשמתי את זה..
הן העירו לי.. רשמתי את זה..
אנונימית
באותו הנושא: