4 תשובות
כשהייתי נוסעת ברכבת הרבה חיילים היו מתחילים איתי, מחפשים להעביר את הזמן גם וכאלה
אנונימית
בדרכ אנחנו החיילים משתעממים ברכבת ומצעמבנים על עיכובים שלה לא מתעסקים בזה
חח נראה לי שהם בדרך כלל נרדמים
אני במקום הייתי יושבת הרבה בתחנות אוטובוס שהאוטובוסים היו עוברים כל שעה, אז לפעמים חיילים היו מפתחים שיחות פשוט להעביר את הזמן בעיקר
באותו הנושא: